خودرو

تسلا مدل Y Juniper جدید: شاسی بلند الکتریکی فیس لیفت شده برای امسال شایعه شده است

تسلا مدل Y Juniper جدید: شاسی بلند الکتریکی فیس لیفت شده برای امسال شایعه شده است

به دنبال رندر انحصاری Carwow از فیس لیفت شده تسلا مدل Y در اواخر سال گذشته، تصاویری از آنچه به نظر واقعی می رسد در اینستاگرام منتشر شده است. برای همه چیزهایی که باید بدانید ادامه مطلب را بخوانید.

  • پیش‌نمایش آنلاین Tesla Model Y Juniper جدید
  • شایعه می‌شود که فیس لیفت مدل Y امسال ارائه شود
  • ممکن است ارزان تر از خودروی فعلی باشد
  • نشانه های استایل مدل 3 مورد انتظار است
  • ارتقای داخلی نیز محتمل است
  • ممکن است دامنه بیشتری نسبت به قبل داشته باشد

شایعه‌ها در مورد تسلا مدل Y Juniper جدید – نام رمز فیس لیفت شده وجود دارد. SUV الکتریکی – با زمزمه هایی مبنی بر رونمایی که تا پایان امسال منتشر می شود.

منطقی است که مدل Y جدید به زودی پس از مدل 3 بازبینی شده عرضه شود، زیرا آنها تقریباً در زیر پوست یکسان هستند، و احتمالاً چند نشانه استایل را از سالن به عاریت گرفته است.

قیمت و تاریخ عرضه جدید تسلا مدل Y Juniper

تسلا در مورد تسلا مدل جدید Y Juniper بسیار محرمانه عمل کرده است و به همین دلیل تاریخ عرضه آن هنوز تایید نشده است. شایعاتی مبنی بر رونمایی در اواخر سال جاری با ظهور تصاویر داخلی فاش شده در رسانه های اجتماعی به صورت آنلاین منتشر شده است، با فاش شدن در ماه سپتامبر به احتمال زیاد زیرا این یک سال از معرفی مدل جدید جدید می گذرد.

در مورد قیمت، تسلا با ارزان‌تر کردن مدل 3 جدید نسبت به خودرویی که جایگزین شده بود، صنعت خودرو را شوکه کرد. اگر مدل Y از همین روند پیروی کند، می تواند از حدود 42000 پوند شروع شود.

طراحی جدید Tesla Model Y Juniper

در اواخر سال گذشته، تیم Carwow در طراحی تسلا مدل Y بعدی دچار مشکل شد و این رندر اختصاصی به شما نشان می‌دهد که ممکن است چه شکلی باشد. احتمالاً چهره ای بسیار شبیه به مدل 3 جدید دارد، با چراغ های جلوی LED براق که مستقیماً از آن خودرو قرض گرفته شده است.

مدل فعلی Y ( بالا) در مقابل مدل Y فیس لیفت شده (پایین)

سپر پایینی نیز طراحی بسیار تمیزتری دارد، با چین‌های شلوغ کمتر و دریچه‌های باریک‌تر که به خودرو کمک می‌کند مدرن‌تر به نظر برسد و آن را کمتر از قبل شبیه مدل 3 پف کرده به نظر برسد.

منتظر دیدن نشانه های استایل مدل 3 (تصویر)

اکنون تصاویری از حساب‌های اینستاگرام cochespias1 و roadcar19 از آنچه که به نظر می‌رسد تسلا مدل Y جدید است، پدیدار شده‌اند، با این حال سوالاتی در مورد اینکه چقدر این تصاویر مشروع هستند وجود دارد.

چند نقطه در تصویر پشتی وجود دارد که کمی تاب خورده به نظر می‌رسند و نشان می‌دهند که ممکن است توسط هوش مصنوعی تولید شده باشد، چیزی که با وجود خط بسته شدن صندوق عقب مدل 3 در وسط ستون C بیشتر تایید می‌شود.< /p>

چه این تصاویر واقعی باشند یا نباشند، ایده بسیار خوبی در مورد اینکه احتمالاً قسمت عقب مدل Y جدید چگونه به نظر می رسد به ما می دهد. این چراغ‌های عقب مستقیماً از مدل 3 بلند شده‌اند و ظاهری بسیار مدرن‌تر از خودروی فعلی دارند. همچنین انتظار دارید طیفی از رنگ‌های جدید و طرح‌های آلیاژی را مشاهده کنید.

داخلی و سرگرمی جدید تسلا مدل Y Juniper

در حالی که هنوز هیچ تصویری از کابین مدل Y Juniper وجود ندارد، می توان تصور کرد که طراحی مشابهی با مدل 3 داشته باشد. این دو خودرو در زیر پوست تقریباً یکسان هستند.< /p>

انتظار طراحی داخلی مشابه داشته باشید به مدل 3 جدید (تصویر)

این بدان معناست که همان طراحی مینیمالیستی داشبورد را که از تسلا انتظار داشتیم، حفظ خواهد کرد، تنها با یک سیستم اطلاعات سرگرمی جدید شیک و برخی تغییرات ظریف در طراحی، مانند فرمان جدید و دریچه های هوای تغییر شکل یافته. کیفیت مواد نیز می تواند یک پله بالاتر رود، و ساقه های ستون فرمان نیز ممکن است مانند مدل 3 جدید به نفع دکمه های روی فرمان خم شوند.

تصاویری از کنسول وسط مدل Y جدید در رسانه‌های اجتماعی به بیرون درز کرده است و می‌توانید شباهت‌های زیادی بین این کنسول و مدل 3 جدید مشاهده کنید. تفاوت اصلی در باز شدن بزرگ در عقب برای صفحه نمایش لمسی سرنشینان عقب است، چیزی که در مدل Y فعلی وجود ندارد.

باتری‌ها و محدوده جدید تسلا مدل Y Juniper

تسلا مدل 3 به‌روزرسانی شده، همان محدوده گزینه‌های باتری خودروی خروجی را حفظ کرده است، بنابراین بعید است تغییرات عمده‌ای در خودرو مشاهده کنید. پیشنهادات مدل Y در بازار.

ببینید چه چیزی برای تسلا مدل 3 جدید است…

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا